نام و نام خانوادگی : فاطمه علی پور
سمت : مسئول درآمد
تحصیلات : کارشناس
تلفن مستقیم : ۳۷۴۸۸۸۴۹
تلفن : ۳۷۴۸۹۳۹۰ داخلی : ۵۰۵
رسالت :
در این واحد پس از ترخیص بیمار هزینه پرونده محاسبه و اجازه خروج بیمار از بخش صادر می گردد.همچنین کلیه هزینه های بیماران بستری و سرپایی به سازمان های طرف قرارداد اعلام می گردد.
شرح وظایف :
طاراحی،توسعه،استقرار و بروزآوری سیستم توسعه درآمد و بیمه گری بیمارستان و جمع آوری، مطالعه طبقه بندی و نگهداری کلیه قوانین و مقررات، دستورالعمل ها،آیین نامه ها و بخش نامه ها مرتبط با تعرفه های بیمارستانی ،ضریب K و تعرفه سازمان های بیمه گر
طاراحی،توسعه،استقرار و بروزآوری سیستم ترخیص بیماران
انجام فعالیت ها، پیگیری و رایزنی های لازم و ایجاد ارتباطات و تعاملات مناسب با سازمان ها و ارگان های مربوطه
جمع آوری ، مطالعه و نگهداری کلیه تفاهم نامه ها و قرارداد ها ی بیمارستان و سازمان های بیمه گر
انجام کلیه اقدامات و پیگیری های لازم به منظور اعمال آخرین وضعیت تعرفه های خدمات بیمارستانی و تعرفه های سازمان های بیمه گر درمحاسبه هزینه های خدمات ارائه شده توسط بیمارستان ائم از خدمات سرپایی، بستری و پاراکلینیکی
کنترل و تکمیل اسناد مالی مورد نیاز سازمان های بیمه گر مستقر در بیمارستان
ارسال اسناد تکمیل شده برای نمایندگاه سازمان های بیمه گر مستقر در بیمارستان و انجام کلیه پیگیری های لازم به منظور اخذ تایید نهایی اسناد و واریز مبلغ هزینه در وجه بیمارستان
انجام سایر فعالیت ها و اقدامات لازم مرتبط با توسعه درآمدهای بیمارستان و پیگیری مربوط به امور بیمه ای در بیمارستان
اجرا، هدایت و راهبری سیستم ترخیص بیمارستان
بررسی عملکرد و روند وصولی ها و مقایسه آنها با پیش بینی های انجام شده و تهیه گزارش های تحلیلی لازم
تجزیه وتحلیل آمار میزان درآمد ناشی از فروش خدمات و مقایسه آن با میانگین درآمد دانشگاه و تهیه گزارش تحلیلی
بررسی و نظارت بر انعقاد قراردادی اماکن استیجاری و وصول و واریز آن به حساب درآمدهای اختصاصی
نظارت و کنترل صندوق های مرکز
ثبت ، نظارت و پیگیری مستمر بر رفع مشکلات کسورات بیمارستان
نظارت وساماندهی ثبت اسناد ارسالی به سازمان های بیمه گر ، کسورات ، وصولی و واریزی های وجه نقد .در سامانه های مربوطه و به روزآوری سامانه ها
انجام هماهنگی ها ، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم جهت تسویه حساب با خانواده بیماران فوت شده وصدور مجوز تحویل جسد
بررسی و پیگیری سریع و به موقع به گزارشات رسیده از واحد پاسخگویی به شکایات در خصوص شکایات مراجعه کنندگان از عملکرد، خدمات پرسنل زیر مجموعه و...
طاراحی،توسعه، ایجاد و بروزآوری پایگاه های داده و بانک های اطلاعاتی لازم جهت ثبت و ظبط اطلاعات پایه و تفصیلی مورد نیاز و اطلاعات به وجود آمده و تجربیات کسب شده در طول انجام فعالیت های واحد سازمانی به منظور اجرای هرچه موثر تر و کار آمد تر وظایف واحد
انجام سایر وظایف و امور محوله بنا به شرایط و اقتضائات مختلف سازمانی و محیطی بیمارستان.